Praca Manager telefoniczny Warszawa

Znalezionych ofert: 12
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    dzisiaj
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    15 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    14 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    13 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    12 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Doświadczenia na podobnym stanowiskuDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieDyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowychKomunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracyZnajomości specyfiki funkcjonowania Contact C
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    11 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Znajomości systemów Contact Center Genesys, Interactive Intelligence (może być również doświadczenie z systemami innych firm)Znajomości zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer)Dobrej znajomości języka angiels
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    9 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Znajomości systemów Contact Center Genesys, Interactive Intelligence (może być również doświadczenie z systemami innych firm)Znajomości zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer)Dobrej znajomości języka angiels
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    8 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Wymagania:Znajomości systemów Contact Center Genesys, Interactive Intelligence (może być również doświadczenie z systemami innych firm)Znajomości zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer)Dobrej znajomości języka angiels
    Oferta opublikowana w serwisie jobs.pl

    7 lutego 2020
    Warszawa
  • Project Manager (systemy Call Center)

    Naszym klientem jest firma telekomunikacyjna działająca od dwudziestu pięciu lat na polskim rynku telekomunikacyjnym która zajmuje się wdrażaniem i utrzymaniem systemów Call Center. Project Manager (systemy Call Center)miejsce pracy: Warszawa Zakres
    Oferta opublikowana w serwisie teamquest.pl

    6 lutego 2020
    Warszawa
  • Manager Call Center

    Opis stanowiska: Zarządzanie działem CC firmy oraz ponoszenie odpowiedzialności za realizowane cele Budowa struktur firmy oraz działów niezbędnych do rozwoju CC Praca z zespołem konsultantów / Team Leaderów / oraz ich rekrutacja Przeprowadzanie..
    Oferta opublikowana w serwisie pracuj.pl

    17 stycznia 2020
    Warszawa
  • Manager zdalnego Zespołu Call Center

    Jeśli jesteś nastawiony/a na osiągnięcie celu, posiadasz doświadczenie w zarządzaniu, a ponadto chcesz mieć faktyczny wpływ na pracę podległego Ci Zespołu - zapraszamy do zapoznania się propozycją współpracy! W związku z rozwojem i realizacją nowych
    Oferta opublikowana w serwisie lento.pl

    25 listopada 2019
    Warszawa